Které reklamní předměty pro jakou příležitost zvolit

Které reklamní předměty pro jakou příležitost zvolit

23. 10. 2020 Off By


Propiska – jeden z nejpoužívanějších reklamních předmětů i v dnešní přetechnizované „digitalizované“ době. Výhodu mít možnost si něco zapsat na papír, si uvědomuje stále mnoho lidí, kterým je jasné, že text propisky na papíře nezmaří ani rozlitá káva nebo čaj, zatímco zavčasu neuložená data z mobilu nebo z počítače obnovíte jen stěží, a hlavně je nemáte k dispozici pružně a ihned. Logo a nápis na propisce je sice méně nápadný, než na tričku a kšiltovce, ale svůj význam určitě má.

propiska s nápisem

Čepice – pokud uvažujete o tomto způsobu reklamního potisku, měli byste mít jistotu, že nebude čepice odložena do skříně, a že bude opravdu nošena. Mnoho lidí totiž čepice vůbec nenosí, a pokud ano, pak jen v zimě. Reklamní výšivka se však může objevit i na zimní čepici, jde ovšem pouze o sezónní záležitost.

potisk textilu

Tričko – výhodou textilií je, že je lidé (většinou) nosí doma, v zaměstnání, i na dovolené. Tričko s reklamním potiskem tak mohou mít na očích poměrně často, a samozřejmě jej uvidí i lidé v okolí. Můžete tento způsob koncipovat buď jako klasický jednoduchý střih s výstřihem do tvaru písmene U, anebo jako triko s límečkem, nebo s dlouhým rukávem. Možností je více a způsobů potisku rovněž, takto se dají zhotovit jednoduché potisky se základními barvami, např. sítotiskem, anebo lze využít moderní technologie digitálního potisku pro kvalitní zobrazení fotografií.

Mikina – chcete-li opravdu upoutat pozornost, a udělat radost svým blízkým v rodinném kruhu, ale i mezi přáteli, např. při příležitosti uspořádání nějaké sportovní akce, či pobytu v přírodě, zvolte kvalitní bavlněnou, jednobarevnou mikinu. Co se týče barev, opatrně vysondujte, která by přišla vhod, a zároveň to nepřehánějte s rozsahem tiskové, či výšivkové předlohy. Stačí jen drobné logo, datum s názvem akce, se jmény – klidně i v jedné kontrastní barvě výšivky, či potisku.